
დიდმარხვის დასაწყისი.
მოწამისა კონონ ისავრიელისა (I); მოწამისა ონისესი (I);
მოწამისა კონონ მებაღისა, გალილეის ნაზარეთელისა (249-251);
მოწამისა ევლოგი პალესტინელისა;
მოწამისა ევლამპისა;
ღირსისა მარკოზისა (V); პოვნა წმიდათა ნაწილთა კეთილმსახურთა მთავართა: თეოდორე სმოლენსკელისა და ძეთა მისთა დავითისა და კონსტანტინესი, იაროსლაველ სასწაულმოქმედთა (1463);
ღირსისა მარკოზ ათენელისა (IV); მოწამეთა: არქელაოსისა, კირილესი, ფოტისა და მათთანა 150-თა; წმიდისა დიადოხოსი, ეპისკოპოსისა ფოტიკელისა ილირიკეს შინა, რომელმან დაწერა ასი თავი სწავლა სამონაზვნო (დაახლ. 480); მღვდელმოწამისა თეოფილესი, კესარიის ეპისკოპოსისა (180-192); მღვდელმოწამისა კონონი კვიპრელისა (I);
მოწამისა იოანე ბულგარელისა, ათონელისა (1784);
ახალმოწამისა გიორგისა, რაფსანელისა (1818);
ნიკოლოზისა, ოქრიდისა და ზიჩის ეპისკოპოსისა (1956);
ღირსმოწამე ადრიანე პოშეხონელი (+1550) და მისი მოწაფე, ღირსი ლეონიდე (+1549);
ღირსი ისიხი მმარხველი, ბითვინიელი (+790); ხსენება მღვდელმოწამისა ნიკოლოზ პოკროვსკისა (1919 წელი), მღვდელმოწამისა იოანე მიროტვორცევისა და ღირსმოწამე მარდარისა (ისაევი), თეოფანესი (გრაფოვი, 1938 წელი);
წმინდა მოწამე პართენ დიდიმოტიხელი, თრაკიელი (+1805);
წმინდა ვირგილიუსი, არლელი არქიეპისკოპოსი (+618); ხსენება მოწამისა ირაიდასი (+დაახლ. 308-310);
ნაწილთა აღმოყვანება წმინდა ლუკა აღმსარებლისა, მკურნალისა, სიმფეროპოლის არქიეპისკოპოსისა (ვოინო-იასენეცკი, +1961);
დღის ლოცვა
მოწამე კონონ ისავრიელის კონდაკი:
ვითარცა რა ანგელოზი, სცხორებდი ქუეყანასა ზედა სიწმიდითა და მათ თანავე მზრახველ იქმენ, და მშობელთა ქრისტეს მეცნიერებად მოუწოდე, და ერთი ღმერთი სამებით აღიარე, და ივნე ვიდრე სისხლთამდე, მოწამეო კონონ, მას ევედრე ჩუენ ყოველთათვის.